Căutare personalizată

Tocinei moldovenesti

joi, 1 martie 2012

(chiftele de cartofi)
Ingrediente tocinei moldovensti:
1 kg cartofi
2 oua
2 l-ri faina
150-200 g smintina
sare, piper
ulei de masline
Preparare tocinei moldovenesti:
Curata cartofii, rade-i pe razatoarea mica, stoarce-i apoi amesteca-i cu ouale, faina, sarea, piperul si smintina. Formeaza bile de 'aluat', aplatizeaza-le si prajeste-le.
Eu am adaptat putin reteta originala, am fiert cartofii si-am mai adaugat chimin si telemea de oaie la restul de ingrediente. Uleiul in care i-am prajit a fost in cantitate extrem de redusa (1lingura/ tura de tocinei), folosind o tigaie antiaderenta ca ajutor.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Maestrul bucătar vă recomandă... Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino